1
Perioada de actualizare
de la 20.03.2019 12:32
până la 01.04.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.04.2019 14:00
până la 10.04.2019 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 54 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mart 2019, 12:32 - 1 apr 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 apr 2019, 14:00 - 10 apr 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pastile . Ambalate 400-1000 gr. Cu concentrație minimă de substanță activă 26%. Comprimatele să fie destinate pentru dezinfecția, dereticarea suprafețelor din instituțiile de învățămînt. Termen de valabilitate de minim un an.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oboroc Tatiana
Telefonul de contact
022271022/067298981
Datele achizitiei
Data publicării
20 mart 2019, 11:57
Data ultimilor modificări
21 mart 2019, 15:48
Valoarea estimată (fără TVA)
54 000 MDL
Achizitii.md ID
21006381
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Durata contractului
1 mai 2019 03:00 - 31 mai 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Comprimate fără clor CPV: 39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
20.03.19 12:32
documentatia_standard_bunuri.doc
Documentele la ofertă
21.03.19 15:48
anunt_de_participare .docx
tenderNotice
21.03.19 15:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

M-INTER-FARMA

Preţul ofertei: 79 629,63 MDL
Statut: Învingător
Motivul: se acceptă deoarece a prezentat actele necesare, mostra corespunde cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări