Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 962 500 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mart 2019, 13:18 - 28 mart 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2019, 8:00 - 6 mai 2019, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Carcase de pui broiler refrigerate categoria I ambalate separat în pachete de peliculă alimentară de producător în cutii de carton, cu greutatea de nu mai puţin de la 1,6-2,0kg. bucată HG nr.696 din 04.08.2010 ”Carne –materie primă .Producere import şi comerţ.
Grafic de livrare: 2 / săpt.ziua de miercuri şi joi
de la ora9.00 pînă la15.00, conform comenzilor, la depozitul instituției
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bătrânac Iulia
Telefonul de contact
022776711
Datele achizitiei
Data publicării
18 mart 2019, 8:42
Data ultimilor modificări
24 iun 2019, 9:40
Valoarea estimată (fără TVA)
962 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21006284
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
1 iul 2019 10:29 - 30 dec 2019 13:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Carcase de pui broiler CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 35000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae (pa).docx
Documentele la ofertă
18.03.19 16:29
lista iet (pentru livrarea produselor).docx
Documentele la ofertă
18.03.19 16:29
anunț (pa).pdf anunț (pa).pdf
Documentele la ofertă
18.03.19 16:29
fda (pr. al).docx
Documentele la ofertă
18.03.19 16:29
informația despre furnizor.doc
Documentele la ofertă
19.03.19 08:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AMAGER-COM

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 076 250 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Propune cel mai mic preț și corespunde cerințelor stipulate în caietul de sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări