Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 200 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mart 2019, 11:43 - 25 mart 2019, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mart 2019, 11:30 - 28 mart 2019, 11:30
Începutul licitației: 29 mart 2019, 14:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

─Lucrările de deservire se vor efectua numai la solicitarea Beneficiarului, dar nu mai mult de 3 ori pe an;
─Inspecția vizuala a dispozitivului privind integritatea acestuia;
─Curațarea părților de lucru;
─Dezinfectarea și curățarea părților funcționale;
─Efectuarea inspecțiilor conform manualului de servis;
─Înlocuirea la necesitate a pieselor și consumabilelor;
─Înlăturarea tuturor defectelor depistate, tehnice cît și cele de program;
─Calibrarea dispozitivului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iabanji Veronica
Telefonul de contact
022725766
Datele achizitiei
Data publicării
15 mart 2019, 11:15
Data ultimilor modificări
3 apr 2019, 8:59
Valoarea estimată (fără TVA)
1 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
12 MDL
Achizitii.md ID
21006237
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Durata contractului
1 apr 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
LOTUL 16 Dispozitiv pentru anestezie si respiratie artificiala, Drager, Primus CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
15.03.19 11:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ECHIPAMED-PLUS

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 3 600 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Operatorul a fost calificat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări