Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 83 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mart 2019, 11:17 - 22 mart 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mart 2019, 17:00 - 28 mart 2019, 17:00
Începutul licitației: 29 mart 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziţionarea rechizitelor de birou pentru necesităţile Procuraturii Republicii Moldova pentru perioada bugetară 2019
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hîncu Tatiana
Telefonul de contact
069999291
Datele achizitiei
Data publicării
15 mart 2019, 10:50
Data ultimilor modificări
3 mai 2019, 8:32
Valoarea estimată (fără TVA)
83 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
833,33 MDL
Achizitii.md ID
21006231
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
30 mart 2019 11:11 - 30 dec 2019 11:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae rechizite.semnat.pdf duae rechizite.semnat.pdf
Documentele la ofertă
15.03.19 11:17
duae rechizite.docx
Documentele la ofertă
15.03.19 11:17
documentatia_standard_cop rechizite.semnat.pdf documentatia_standard_cop rechizite.semnat.pdf
Documentele la ofertă
19.03.19 13:43
anunt_de_participare rechizite de birou.semnat.pdf anunt_de_participare rechizite de birou.semnat.pdf
Documentele la ofertă
19.03.19 13:43
documentatia_standard_cop rechizite.docx
Documentele la ofertă
19.03.19 13:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Standelev SRL

Preţul ofertei: 68 622,71 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

P.P. "Oficiu-Service"

Preţul ofertei: 73 515 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 73 515,67 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări