Statut Suspendat
Valoarea estimată fără TVA 750 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 mart 2019, 8:49 - 25 mart 2019, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mart 2019, 11:30 - 1 apr 2019, 11:30
Începutul licitației: 2 apr 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Beton rutier BCR 3.5 ( transportul inclus in pret cu masini de 4-5 m3)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or.Singera str.31 august nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Poiata Valeriu
Telefonul de contact
022 41-30-41
Datele achizitiei
Data publicării
12 mart 2019, 16:04
Data ultimilor modificări
14 mart 2019, 9:26
Valoarea estimată (fără TVA)
750 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
750 MDL
Achizitii.md ID
21006138
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or.Singera str.31 august nr.22
Durata contractului
3 apr 2019 08:00 - 30 dec 2019 08:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Beton BCR 3.5 ( transportul inclus in pret cu masini de 4-5 m3) CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 800.0
Unități de măsură: Metru cub
Documentele procedurii de achiziție
Istoria licitației
Vezi licitația
Beton rutier BCR 3.5 ( transportul inclus in pret cu masini de 4-5 m3)
Data:
14 mart 2019, 09:26
Subiectul întrebării:
Beton rutier BCR 3.5
Întrebare:
dati detalii despre marca betonului BCR 3.5
Răspuns (15 mart 2019, 10:45):
Beton rutier clasa BcR 3, BcR 3.5, BcR 4, Bcr 4.5 Structurile rutiere a caror strat superior este formata din beton de ciment se incadreaza in categoria structurilor rutiere rigide. În general, imbracamintile rutiere se realizeaza sub forma unor dale din beton cu o grosime variabila (functie de solicitarile de trafic) de 18-25 cm. Dalele vor trebui neaparat sa aibe rosturi longitudinale si transversale de contractie si dilatatie Principala caracteristica a betoanelor rutier este rezistenta caracteristica la incovoiere. O alta caracteristica importanta este gradul de gelivitate, In prepararea betoanelor rutiere retetele de beton cuprind: agregate de cariera de o anumita forma si cu anumite caracteristici ( grad de uzura Los Angeles, coeficient de gelivitate, rezistenta la rupere din compresiune, sfaramare din soc etc), tip de ciment care sa indeplineasa conditiile de rezistenta mare la rupere si contractie redusa (in practica cu rezistente mecanice medii si priza lenta pentru a preveni pericolul de fisurare din contractia betonului in perioada de intarire. aditivi superplastifianti si aditivi antrenori de aer (acesta vcreea “bule de aer” care vor antrena partile fine cimentul in interiorul masei de beton, crescand peliculizarea agregatelor) armari disperse cu fibre de polietilena Avantajele fata de structurile rutiere elestice: rezistente mecanice mai mari - suporta mai bine traficul greu rezistente mai bune la uzura si la actiunea intemperiilor la temperaturi ridicate sub actiunea traficului greu, la franari si accelerari dese nu apar deformatiile imbracamintii (valuriri si fagase) grad de rugozitate ridicat, chiar in conditii de ploaie se asigura conditii de siguranta in trafic nu sunt sensibile la actiunea carburantilor sau a lubrifiantilor astfel incat sunt indicate la realizarea parcarilor (mai multa informatie o gasiti pe google)
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări