1
Perioada de actualizare
de la 12.03.2019 16:06
până la 21.03.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.03.2019 17:00
până la 26.03.2019 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 892 648 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mart 2019, 16:06 - 21 mart 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 mart 2019, 17:00 - 26 mart 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament şi accesorii pentru computer

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Puşkin 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țibuleac Angela
Telefonul de contact
+37323152473
Datele achizitiei
Data publicării
12 mart 2019, 15:23
Data ultimilor modificări
17 apr 2019, 12:19
Achizitii.md ID
21006131
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot 4
Buget: 820293.0 MDL
Finalizată
Lotul nr. 2 - Lot 1
Buget: 10355.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 3 - Lot 3
Buget: 7000.0 MDL
Finalizată
Lotul nr. 4 - Lot 2
Buget: 55000.0 MDL
Finalizată
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia_standard_echipament informatic_repetat 12.03
Documentele la ofertă
Document standart
12.03.19 16:06
Anunt_Tehnica repetat 12.03
tenderNotice
Invitatia
12.03.19 16:06
duae
Criterii de eligibilitate
DUAE
12.03.19 16:06
Data:
13 mart 2019, 08:57
Subiectul întrebării:
Va rugam sa detasati in loturi aparte
Întrebare:
Va rugam sa detasati in loturi aparte, deoarece sunt pozitii care le putem propune, dar din cauza ca sunt comansate cu alte pozitii cu care nu lucram, este imposibil de propus, din acest motiv se favorizeaza o companie care a facut oferta pentru acest tender. In caz contrar vom transmite la ANSC contestatie. Multumesc.
Răspuns (13 mart 2019, 10:14):
Vă mulțumim pentru interesul manifestat pentru achiziționarea Echipamentului informatic în USARB, dar probabil ați atras atenția că echipamentul dat se procură în cadrul proiectelor europene (Erasmus+). Una din condițiile finanțatorului pentru achiziționarea Echipamentului informatic pentru proiectul SMART a fost de a efectua Licitația publică pentru întreg lot și nu pe poziții, din această cauză nu putem detașa în loturi aparte echipamentul din lotul 4. Am ținut cont de condițiile impuse de către finanțatorul proiectului și nu am favorizat nici o companie care eventual poate face ofertă pentru tenderul dat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.