Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 226 166,67 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mart 2019, 16:04 - 25 mart 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mart 2019, 0:00 - 29 mart 2019, 0:00
Începutul licitației: 29 mart 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Pentru compresor GA22MED (API457652, -653, -654), uscator dMED80. Va include toate componentele incluse în kit-ul indicat de producator. Instalarea se va face conform orelor de lucru a stației sau la cerință și în orele coordonate cu serviciul gaze a SCR . Câstigătorul va monitoriza permanent starea tehnică, orele de lucru a stației. Componentele instalate vor fi prezentate în ambalaj sigilat de producător. În caz de prezentare a pieselor neoriginale se va prezenta informația cu numerele de referință care vor dovedi comptatibilitatea cu piesele recomandate de producător, certificate de conformitate și prezentarea garanției.Timpul de reacție la solicitare va fi de 2 ore, pentru intervenție nu mai mult de 4 ore. Resetarea contoarelor de service dupa efectuarea mentenanței. Se va prezenta actul de efectuare a mentenanței, semnat de ambele părți. Garanția pentru consumabilele instalate – nu mai puțin de 1 lună.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dorina Mamaliga
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
11 mart 2019, 16:57
Data ultimilor modificări
14 mai 2019, 11:14
Valoarea estimată (fără TVA)
226 166,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 261,67 MDL
Achizitii.md ID
21006099
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 apr 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.7 Kit service filtru A CD 80-100 -Compatibil cu uscatorul dMED80 (API048644); CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
1.1 Kit service filtru aer - Compatibil cu compresorul GA22MED (API457652, -653, -654); CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
1.3 Kit service valvă admisie - Compatibil cu compresorul GA22MED (API457652, -653, -654); CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
1.2 Kit service separator aer/ulei - Compatibil cu compresorul GA22MED (API457652, -653, -654); CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
1.5 Kit service filtru QDT80 -Compatibil cu uscatorul dMED80 (API048644); CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
1.4 Ulei RIF-NDURANCE (1x12 l )- Compatibil cu compresorul GA22MED (API457652, -653, -654); CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
1.6 kit service filtru 70-80-100 -Compatibil cu uscatorul dMED80 (API048644); CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
oferta-excel .xlsx
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
18.03.19 16:04
documentatia_standard_cop.semnat.pdf documentatia_standard_cop.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
18.03.19 16:04
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
18.03.19 16:04
anunt_de_participare.semnat (2).pdf anunt_de_participare.semnat (2).pdf
tenderNotice
Documentația de atribuire
18.03.19 16:04
duae.doc
Documentele la ofertă
Documentația de atribuire
20.03.19 16:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 210 900 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Prețul și oferta corespunde cu cerințele solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări