Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 295 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 apr 2019, 14:44 - 28 apr 2019, 8:17
Perioada de depunere a ofertelor: 28 apr 2019, 8:17 - 12 mai 2019, 8:17
Începutul licitației: 13 mai 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Cartele din plastic pentru perfectarea permiselor de armă și certificatelor de deținător
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Boldescu Inga
Telefonul de contact
022-868-070
Datele achizitiei
Data publicării
11 mart 2019, 14:24
Data ultimilor modificări
7 iun 2019, 9:09
Valoarea estimată (fără TVA)
295 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 180 MDL
Achizitii.md ID
21006079
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
20 mai 2019 14:11 - 19 iun 2019 14:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lentă pentru imprimare CPV: 19520000-7 - Produse din plastic
Cantitatea: 7000.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Lentă Termotransfer pentru perfectarea permiselor de armă și certificatelor de deținător CPV: 19520000-7 - Produse din plastic
Cantitatea: 7000.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Cartele din plastic pentru perfectarea permiselor de armă CPV: 19520000-7 - Produse din plastic
Cantitatea: 5000.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Peliculă pentru laminat partea recto (cu stemă) CPV: 19520000-7 - Produse din plastic
Cantitatea: 7000.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Peliculă pentru laminat partea verso CPV: 19520000-7 - Produse din plastic
Cantitatea: 7000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard permise1.docx
Documentele la ofertă
documentația standard
15.04.19 14:44
duae permise.docx
Documentele la ofertă
DUAE
15.04.19 14:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Paldim SD SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 294 450 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Decizia Grupului de lucru pentru achiziții din 24.05.2019 de a încheia contract cu SRL Paldim SD
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări