1
Perioada de actualizare
de la 01.03.2019 13:41
până la 07.03.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.03.2019 10:00
până la 14.03.2019 10:00
3
Licitaţie
de la 15.03.2019 10:00
până la 15.03.2019 13:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 21 261,51 MDL
Perioada clarificărilor: 1 mart 2019, 13:41 - 7 mart 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mart 2019, 10:00 - 14 mart 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Chișinău-Praga-Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Tropoțel
Telefonul de contact
022409748
Datele achizitiei
Data publicării
1 mart 2019, 10:06
Data ultimilor modificări
1 mart 2019, 14:29
Valoarea estimată (fără TVA)
21 261,51 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21005844
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Durata contractului
25 mart 2019 10:16 - 30 dec 2019 10:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Praga-Chișinău (retur) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Chișinău-Praga-Chișinău (tur-retur) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae bilete avia.semnat.pdf duae bilete avia.semnat.pdf
Documentele la ofertă
1.03.19 13:41
anunt_de_participare (4) bilete.semnat.pdf anunt_de_participare (4) bilete.semnat.pdf
Documentele la ofertă
1.03.19 14:29
documentatia_standard_cop (3) bilete.semnat.pdf documentatia_standard_cop (3) bilete.semnat.pdf
Documentele la ofertă
1.03.19 14:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DEDAL BUSINESS TRAVEL

Preţul ofertei: 17 460 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări