Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 320 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 mart 2019, 10:27 - 11 mart 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mart 2019, 10:00 - 20 mart 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Capacitatea minimă 500 persoane / sală; Dotată cu echipament tehnic de sonorizare, iluminare, proiectarea prezentărilor, conexiune internet;
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lidia Dicusar
Telefonul de contact
022201538
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
28 febr 2019, 11:37
Data ultimilor modificări
4 iun 2019, 9:40
Valoarea estimată (fără TVA)
320 000 MDL
Achizitii.md ID
21005818
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Durata contractului
1 mai 2019 10:26 - 30 iun 2019 15:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Chirie sală de conferință CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
2)
Denumirea
Servicii alimentație, prânz CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Om
3)
Denumirea
Chirie sală de conferință CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
4)
Denumirea
Servicii alimentație, coffee break CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
5)
Denumirea
Chirie sală de conferință CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Zi; douazeci si patru de ore
6)
Denumirea
Servicii alimentație, Recepție - cină CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente
Cantitatea: 250.0
Unități de măsură: Om
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Leogrand Hotel SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 308 235,96 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde tuturor cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IM Tatra-Bis SRL

Preţul ofertei: 359 965,30 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări