Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 83 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 26 febr 2019, 16:20 - 7 mart 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mart 2019, 14:00 - 11 mart 2019, 14:00
Începutul licitației: 12 mart 2019, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Sistem de păstrare centralizată a documentelor electronice cu caracter normativ intern
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Demian
Telefonul de contact
061115598
Datele achizitiei
Data publicării
26 febr 2019, 15:45
Data ultimilor modificări
13 mart 2019, 16:12
Valoarea estimată (fără TVA)
83 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
833,33 MDL
Achizitii.md ID
21005738
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 73
Durata contractului
13 mart 2019 15:58 - 8 apr 2019 16:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sistem de păstrare centralizată a documentelor electronice cu caracter normativ intern CPV: 48219300-9 - Pachete software de administrare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Criterii de evaluare
Documentul Unic de Achiziții European - word
26.02.19 16:20
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
26.02.19 16:20
documentantia standard.doc
Documentele la ofertă
Documentația Standard - word
26.02.19 16:20
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard
26.02.19 16:20
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Criterii de evaluare
Documentul Unic de Achiziții European
26.02.19 16:20
anunț de participare-modificat 27.02.2019.signed.pdf anunț de participare-modificat 27.02.2019.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare-modificat 27.02.2019
27.02.19 11:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Î.S.,,MOLDDATA"

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 83 333,33 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta câștigătoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări