Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 296 604 MDL
Perioada clarificărilor: 21 febr 2019, 13:32 - 22 mart 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mart 2019, 11:00 - 29 mart 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dispozitiv revascularizare / recuperare trombi – stent retriever
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Jantuan
Telefonul de contact
022884325
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2019, 13:17
Data ultimilor modificări
24 mai 2019, 10:32
Valoarea estimată (fără TVA)
296 604 MDL
Achizitii.md ID
21005581
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 apr 2019 03:00 - 31 dec 2019 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Stent intracranian recuperare autoexpandabil si recuperabil La deschidere stentul sa aibe un design parametric (intrepatrundere) ce permite fixarea trombului in minim 2 planuri. Acest design trebuie sa mentina uniforma dimensiunea celulei de inglobare a trombului si , de asemenea , sa limite elongatia sau scurtarea in timpul livrarii stentului prin microcatheter. Sa fie disponibil in minim 2 variante cu diametru de 4 si 6mm la deschidere si lungime de 20 pana la 40mm Suprafata stentului sa prezinte marcaje din platina pe suprafata acestuia , pozitionate din 10 in 10mm pentru o identificare facila sub control radioscopic. *Certificat CE sau declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsul oferit – valabil - copie confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului. *Certificat ISO 13485 pentru produsul oferit – valabil - copie confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului. *Catalogul producătorului/prospecte/ broșura/ instrucțiuni/documente tehnice, pe suport hîrtie sau în format electronic, pentru produsul oferit. * În ofertă se va indica codul produsului oferit pentru a putea fi identificat conform catalogului prezentat. Ofertanții vor garanta un termen de valabilitate și garanție a produselor de minim 12 luni din momentul livrării. CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Oxivit med

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 296 604 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: In conformitate cu prevederile pct. 6.2 din FDA
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Preţul ofertei: 600 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări