Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 5 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 febr 2019, 10:58 - 25 febr 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 febr 2019, 0:00 - 4 mart 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Reparația IMPRIMANTELOR
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veronica Andros
Telefonul de contact
022-294726
Datele achizitiei
Data publicării
19 febr 2019, 16:59
Data ultimilor modificări
19 mart 2019, 15:56
Valoarea estimată (fără TVA)
5 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21005495
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.V.Lupu 48a
Durata contractului
6 mart 2019 09:47 - 31 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
3.       Canon MF-4410 CPV: 50313000-2 - Repararea şi întreţinerea echipamentului de reprografie
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
2.       Lexmark x204n CPV: 50313000-2 - Repararea şi întreţinerea echipamentului de reprografie
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
1.       Work Cente 3045 CPV: 50313000-2 - Repararea şi întreţinerea echipamentului de reprografie
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare - cartușe.pdf anunț de participare - cartușe.pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare
20.02.19 10:58
documentatia_standard_cop_cartușe.docx
Documentele la ofertă
documentație standard cartușe
20.02.19 10:58
duae cartușe.doc
Documentele la ofertă
duae cartușe
20.02.19 10:58
notă informativă.pdf notă informativă.pdf
Clarificări pentru participanți
20.02.19 13:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC Lucirex-Com SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 4 083,33 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta corespunde cerințelor documentației de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări