Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 780 MDL
Perioada clarificărilor: 15 febr 2019, 16:16 - 21 febr 2019, 18:10
Perioada de depunere a ofertelor: 21 febr 2019, 18:10 - 28 febr 2019, 18:10
Începutul licitației: 4 mart 2019, 8:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1.Volum 2 litri
2.Steril
3.Cu valvă de evacuare
4.Material: PVC medical, rezistent, transparent, nonpirogen
5.Gradate (g.,l.)
6.Cu tub conector (posibilitatea de a fi conectat la sonde urinare)
7.Ambalate individual
Certificat CE sau declarație de conformitate în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsul dat.
Certificat ISO 13485 și/sau ISO 9001 (în dependență de categoria produsului).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Svitic
Telefonul de contact
068601076
Datele achizitiei
Data publicării
15 febr 2019, 12:11
Data ultimilor modificări
17 apr 2019, 23:23
Valoarea estimată (fără TVA)
780 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
7,80 MDL
Achizitii.md ID
21005393
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 mart 2019 12:26 - 30 dec 2019 14:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pungi pentru colectarea urinei 2 litri CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract model.doc
Model de сontract
15.02.19 16:16
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
15.02.19 16:29
duae.doc
Documentele la ofertă
19.02.19 18:01
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
19.02.19 18:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Natusana SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 494 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către instituție.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Lismedfarm

Preţul ofertei: 495 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

M-INTER-FARMA

Preţul ofertei: 650 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

ICS "Farmina" SRL

Preţul ofertei: 742 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări