Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 12 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 febr 2019, 11:24 - 20 febr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2019, 10:00 - 23 febr 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform caietului de sarcini (vezi Anexa 4)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. M. Kogălniceanu 70
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Agache Dumitru
Telefonul de contact
022-22-55-04; 069312103
Datele achizitiei
Data publicării
14 febr 2019, 16:23
Data ultimilor modificări
27 febr 2019, 8:22
Valoarea estimată (fără TVA)
12 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21005379
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. M. Kogălniceanu 70
Durata contractului
1 mart 2019 11:23 - 29 mart 2019 11:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Scanere portabile CPV: 30216110-0 - Scanere informatice
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anexa 1-caiet de sarcini computere- 5 buc.semnat.pdf Anexa 1-caiet de sarcini computere- 5 buc.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini pentru computere de birou, cu parametrii minimi solicitați
15.02.19 11:24
Anexa 4-caiet de sarcini scanere- 10 buc.semnat.pdf Anexa 4-caiet de sarcini scanere- 10 buc.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini pentru scanere portabile, cu parametrii minimi solicitați
15.02.19 11:24
documentația standart cop- bunuri.semnat.pdf documentația standart cop- bunuri.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația sdandart pentru bunuri prin procedura COP
15.02.19 11:24
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunțul de participare
15.02.19 11:24
Anexa 3-caiet de sarcini imprimante laser.semnat.pdf Anexa 3-caiet de sarcini imprimante laser.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini pentru imprimante laser, cu parametrii minimi solicitați
15.02.19 11:24
Documentația standart cop- bunuri.Word
Documentele la ofertă
Documentația standart cop- bunuri în format Word
15.02.19 11:24
Anexa 2-caiet de sarcini all in one pc-5 buc.semnat.pdf Anexa 2-caiet de sarcini all in one pc-5 buc.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini pentru computere Allin One, cu parametrii minimi solicitați.
15.02.19 11:24
DUAE .pdf DUAE .pdf
Documentele la ofertă
DUAE.PDF
15.02.19 13:12
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE- în format Word
15.02.19 13:19
Documentele lotului
Anexa 4-caiet de sarcini scanere- 10 buc.semnat.pdf
Caiet de sarcini pentru scanere portabile, cu parametrii minimi solicitați
15.02.19 11:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 11 500 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este considerată admisibilă și corespunde cerinţelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări