Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 35 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 febr 2019, 9:13 - 19 febr 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2019, 14:00 - 22 febr 2019, 14:00
Începutul licitației: 25 febr 2019, 11:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Panou 1500x1170x18 mm, din laminat (Pal mel EGGER U 708 (gri) 18mm, Pal mel EGGER U 525 (albastru) 18mm, sticlă organică transparentă 2mm, bandă adezivă fata-verso,oracal). Conturul albastru este tăiat din laminat și este suprapus pe perimetrul planuli de bază (grosimia 36 mm x înălțimea 100 mm). Înscripțiile sunt aplicate in formă de aplicație cu oracal. Litere pseudo volumetrice "INFORMAȚII" sunt tăiate din sticlă organică albastră. Pe panou sunt instalate buzunare din sticlă organică pentru foi de mărime A4, tăiate cu laser, din trei părți banda adezivă fața-verso, partea din față a benzii este închisă cu oracal albastru. Anexa nr. 1 (1.2)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
14 febr 2019, 8:54
Data ultimilor modificări
18 apr 2019, 11:41
Valoarea estimată (fără TVA)
35 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21005345
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
4 mart 2019 09:00 - 30 dec 2019 09:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 2 Panou informativ - 2 CPV: 35261000-1 - Panouri de informare
Cantitatea: 7.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
14.02.19 09:13
anexa nr. 1.signed.pdf anexa nr. 1.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 1
14.02.19 09:13
documentatia standard bunuri.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard word
14.02.19 09:13
documentatia standard bunuri.signed.pdf documentatia standard bunuri.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pdf
14.02.19 09:13
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
14.02.19 09:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

”Iuniscon”

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 27 685 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt indicate în scrisoare atașată
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări