Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 18 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 febr 2019, 7:58 - 1 mart 2019, 11:13
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2019, 11:13 - 7 mart 2019, 11:13
Începutul licitației: 11 mart 2019, 13:28

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Deservirea tehnică periodică - efectuarea lucrărilor de profilactică a utilajelor/echipamentelor, conform recomandărilor producătorului utilajului/echipamentului.
Serviciu de deservire va fi prestat de 2 ori pe an, conform unui grafic stabilit de comun acord între Autoritatea contractantă și Prestator.
În cazul apariției defecțiunilor pe parcursul perioadei de contractare, la solicitarea Autorității contractante, Prestatorul se obligă să efectueze diagnosticarea în scopul depistării și evaluării defecțiunilor pe care le prezintă utilajul.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
14 febr 2019, 7:40
Data ultimilor modificări
18 apr 2019, 11:43
Valoarea estimată (fără TVA)
18 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21005344
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
11 mart 2019 08:00 - 30 dec 2019 07:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 8 Servicii de deservire și diagnosticare tehnică a Utilajului tipografic Contagor 470 (în exploatare din 04.05.2005) CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard servicii.signed.pdf documentatia standard servicii.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pdf
14.02.19 07:58
documentatia standard servicii.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard word
14.02.19 07:58
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
14.02.19 07:58
anunt de participare modificat.signed.pdf anunt de participare modificat.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare modificat
27.02.19 11:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GIBEONA - PLUS

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 3 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt indicate in scrisoarea atasata.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări