Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 60 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 febr 2019, 10:21 - 28 febr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 febr 2019, 10:00 - 11 mart 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cartuşe de toner conform anexei nr. 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare, 198
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dutca Eduard
Telefonul de contact
022-257-337
Datele achizitiei
Data publicării
13 febr 2019, 14:40
Data ultimilor modificări
9 apr 2019, 10:22
Valoarea estimată (fără TVA)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21005331
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare, 198
Durata contractului
11 mart 2019 10:18 - 30 dec 2019 10:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
cartuşe de toner CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae cartuse toner 2019.signed.pdf duae cartuse toner 2019.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
18.02.19 10:21
anexa nr. 1 consumabile.signed.pdf anexa nr. 1 consumabile.signed.pdf
Documentele la ofertă
ANEXA NR. 1
20.02.19 10:52
documentatia standard cartuse de toner.signed.pdf documentatia standard cartuse de toner.signed.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTATIA STANDARD
20.02.19 10:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 24 960 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: cel mai mic preţ. corespunde cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Smart Print

Preţul ofertei: 29 808,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări