1
Perioada de actualizare
de la 12.02.2019 12:31
până la 22.02.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.02.2019 10:00
până la 05.03.2019 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 febr 2019, 12:31 - 22 febr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 febr 2019, 10:00 - 5 mart 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 1
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. C. Virnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cuznetov Tatiana
Telefonul de contact
+37379705053
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
12 febr 2019, 13:45
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21005280
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or. Сhişnău, str. C.Vîrnav,13
Durata contractului
18 mart 2019 02:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
heliu lichid CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Litru; decimetru cub
2)
Denumirea
Serviciilor de pompare a heliu lichid în echipamentul de rezonanță magnetică OPTIMA MR 360 CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii heliu 1
Criterii de evaluare
anulat
12.02.19 12:31
duae_bunuri Heliu 1
Documentele la ofertă
obligatoriu
12.02.19 12:31
anunt_de_participare servicii pompare heliu 1
tenderNotice
obligatoriu
12.02.19 12:31
documentatia_standard_servicii heliu 1
Specificaţie tehnică
obligatoriu
12.02.19 13:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Intermed Service

Preţul ofertei: 554 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic pret si corespunderea cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Mic-Tan SRL

Preţul ofertei: 577 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări