Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 938 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 12 febr 2019, 11:51 - 24 febr 2019, 8:08
Perioada de depunere a ofertelor: 24 febr 2019, 8:08 - 21 mart 2019, 9:08
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Încălțăminte
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Tropoțel
Telefonul de contact
022409748
Datele achizitiei
Data publicării
11 febr 2019, 16:30
Data ultimilor modificări
25 iun 2019, 16:21
Valoarea estimată (fără TVA)
938 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21005266
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Petricani, 88
Durata contractului
1 aug 2019 08:00 - 31 aug 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bocani de vară (pereche) CPV: 35800000-2 - Echipament individual şi de sprijin
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Pantofi pentru bărbați (pereche) CPV: 35800000-2 - Echipament individual şi de sprijin
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Bocani de iarnă (pereche) CPV: 35800000-2 - Echipament individual şi de sprijin
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Pantofi pentru dame (pereche) CPV: 35800000-2 - Echipament individual şi de sprijin
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
12.02.19 11:51
documentatia uniforma ip modificat.semnat.pdf documentatia uniforma ip modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
22.02.19 08:08
anunt_de_participare uniforma.semnat(1).pdf anunt_de_participare uniforma.semnat(1).pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare
22.02.19 08:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ICS CRISTINA MOLD-ROM SIMPEX

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 962 500 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: agentul economic intruneste conditiile de caliificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Încălțăminte
Data:
21 febr 2019, 16:15
Subiectul întrebării:
pantоfi din piele naturala
Întrebare:
Объясните почему у вас в лоте не одна позиция как положено ,а несколько?Почему у вас лоты не разбиты по каждой позиции как положено по Закону?
Răspuns (22 febr 2019, 09:01):
Buna ziua, conform prevederilor art. 39 alin. 1 al Legii 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentația de atribuire.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări