Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 400 MDL
Perioada clarificărilor: 7 febr 2019, 20:59 - 23 febr 2019, 15:37
Perioada de depunere a ofertelor: 23 febr 2019, 15:37 - 4 mart 2019, 7:37
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Certificare:
Certificatul/Certificatele de conformitate CE sau SM, Declarația de conformitate CE sau SM și înregistrarea în Registrul de Stat al Dispozitivelor medicale.
- confirmare că produsul va fi nu mai mic de 80% din termenul total de valabilitate a acestuia
-confirmarea prezentării certificatului de calitate pentru fiecare lot la fiecare tranşă
Destinaţie: pentru controlul calităţii în pregătirea instrumentariului medical şi veselei de laborator.
Proprietăţi: conţine amidopirina 10%, anilina 0,10-0,15%, acid clorhidric.
Forma de ambalare: livrat în ambalaj, marcat şi etichetat de producător cu menţionarea datelor de identitate (denumire produs, număr lot/serie, termenii de valabilitate, condiţiile de păstrare).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
GHEORGHITA ANDREI
Telefonul de contact
079557265
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2019, 17:54
Data ultimilor modificări
19 mart 2019, 8:02
Valoarea estimată (fără TVA)
400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21005204
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Durata contractului
6 mart 2019 02:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Azopiram CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
retender 2019.pdf retender 2019.pdf
Clarificări pentru participanți
Specificații
7.02.19 20:59
documentaţia standard medicamente repetat.pdf documentaţia standard medicamente repetat.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
8.02.19 15:48
documentul unic de achiziții european.docx
Documentele la ofertă
DUAE
8.02.19 15:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Ecochimie

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 372,80 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări