1
Perioada de actualizare
de la 04.02.2019 15:27
până la 09.02.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.02.2019 10:00
până la 18.02.2019 10:00
3
Licitaţie
19.02.2019 11:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 21 261,51 MDL
Perioada clarificărilor: 4 febr 2019, 15:27 - 9 febr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 febr 2019, 10:00 - 18 febr 2019, 10:00
Începutul licitației: 19 febr 2019, 11:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Chișinău-Praga-Chișinău tur-retur/retur
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ina Odagiu
Telefonul de contact
022409748
Datele achizitiei
Data publicării
4 febr 2019, 13:36
Data ultimilor modificări
4 febr 2019, 15:27
Valoarea estimată (fără TVA)
21 261,51 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
212,62 MDL
Achizitii.md ID
21005066
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Durata contractului
20 febr 2019 14:24 - 30 dec 2019 15:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Praga-Chișinău retur CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Chișinău-Praga-Chișinău tur-retur CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini air repetat.semnat.pdf caiet de sarcini air repetat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
4.02.19 15:27
anunt_de_participare (repetat).semnat.pdf anunt_de_participare (repetat).semnat.pdf
tenderNotice
Invitație de participare
4.02.19 15:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DEDAL BUSINESS TRAVEL

Preţul ofertei: 13 650 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări