1
Perioada de actualizare
de la 04.02.2019 15:27
până la 09.02.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.02.2019 10:00
până la 18.02.2019 10:00
3
Licitaţie
19.02.2019 13:23
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 16 447,95 MDL
Perioada clarificărilor: 4 febr 2019, 15:27 - 9 febr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 febr 2019, 10:00 - 18 febr 2019, 10:00
Începutul licitației: 19 febr 2019, 13:23

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Chișinău-Vilnius-Chișinău tur-retur/retur
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ina Odagiu
Telefonul de contact
022409748
Datele achizitiei
Data publicării
4 febr 2019, 13:36
Data ultimilor modificări
4 febr 2019, 15:27
Valoarea estimată (fără TVA)
16 447,95 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
164,48 MDL
Achizitii.md ID
21005066
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Durata contractului
20 febr 2019 14:24 - 30 dec 2019 15:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Chișinău-Vilnius-Chișinău tur-retur CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Chișinău-Vilnius-Chișinău retur CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini air repetat.semnat.pdf caiet de sarcini air repetat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
4.02.19 15:27
anunt_de_participare (repetat).semnat.pdf anunt_de_participare (repetat).semnat.pdf
tenderNotice
Invitație de participare
4.02.19 15:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DEDAL BUSINESS TRAVEL

Preţul ofertei: 19 100 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări