Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 23 000 MDL
Perioada clarificărilor: 4 febr 2019, 8:56 - 14 febr 2019, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 febr 2019, 8:00 - 19 febr 2019, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de deservire a echipamentelor server/storage
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 august 1989 82
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nicolai Bujor
Telefonul de contact
022820886
Datele achizitiei
Data publicării
4 febr 2019, 8:40
Data ultimilor modificări
28 febr 2019, 10:01
Valoarea estimată (fără TVA)
23 000 MDL
Achizitii.md ID
21005034
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 august 1989 82
Durata contractului
21 febr 2019 08:00 - 28 febr 2020 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
-profilactica, -depanarea erorilor, -reparații curente CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna lucratoare
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
4.02.19 08:56
documentatia_standard_servicii (1).docx
Documentele la ofertă
4.02.19 08:56
duae (3).doc
Documentele la ofertă
4.02.19 08:56
duae pdf.pdf duae pdf.pdf
Documentele la ofertă
4.02.19 08:56
doc.stand.pdf doc.stand.pdf
Documentele la ofertă
4.02.19 08:56
anunt de participare pdf.pdf anunt de participare pdf.pdf
Documentele la ofertă
4.02.19 08:56

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 22 600 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: corespunde tuturor cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări