Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 28 583,33 MDL
Perioada clarificărilor: 4 febr 2019, 11:15 - 18 febr 2019, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 18 febr 2019, 16:30 - 7 mart 2019, 20:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 42/Chit de mentenanță, corpul valvei, cot de cauciuc, senzor de flux
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corina Cebuc
Telefonul de contact
022-55-96-46
Datele achizitiei
Data publicării
1 febr 2019, 16:08
Data ultimilor modificări
15 apr 2019, 16:09
Valoarea estimată (fără TVA)
28 583,33 MDL
Achizitii.md ID
21005024
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Durata contractului
25 mart 2019 18:00 - 30 dec 2019 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sensor de flux de exhalare compatibil cu ventilatorul de respirație artificială Avea Standart CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Chit de mentenanță compatibil cu ventilator Viasys Vella CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Corpul valvei de exhalare compatibil cu ventilator de respirație artificială Avea Standart CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Cot din cauciuc care se imbraca pe sensor de flux de exhalare compatibil cu ventilator de respirație artificială Avea Standart CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_bunuri.doc
Documentele la ofertă
4.02.19 11:15
duae - piese, redactat.doc
Documentele la ofertă
11.02.19 13:57
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
15.02.19 16:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DataControl SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 32 165 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta corespunde cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări