Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 185 000 MDL
Perioada clarificărilor: 31 ian 2019, 16:31 - 5 febr 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 febr 2019, 17:00 - 8 febr 2019, 17:00
Începutul licitației: 11 febr 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Sigilii (etichete de protecție) pentru mașini de casă și control, destinate furnizorului - 39700 buc. și destinate funcționarului fiscal - 33000 buc.
Confecționarea conform cerințelor tehnice din FDA.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Șargu-Rusu
Telefonul de contact
022823393
Datele achizitiei
Data publicării
31 ian 2019, 16:17
Data ultimilor modificări
19 iun 2019, 8:07
Valoarea estimată (fără TVA)
185 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
185 MDL
Achizitii.md ID
21004994
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 7, depozit SFS
Durata contractului
26 febr 2019 16:28 - 30 dec 2019 16:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sigilii (etichete de protecție) pentru mașini de casă și control, destinate funcționarului fiscal CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 33000.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Sigilii (etichete de protecție) pentru mașini de casă și control, destinate furnizorului CPV: 35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Cantitatea: 39700.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
FDA.pdf FDA.pdf
Specificaţie tehnică
FDA
31.01.19 16:31
DUAE.pdf DUAE.pdf
Documentele la ofertă
DUAE (pentru completarea formularelor documentul din formatul PDF se va converti în formatul WORD)
31.01.19 16:31
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare.pdf
31.01.19 16:31
Documentatia_standard_cop.pdf Documentatia_standard_cop.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia_standard_COP.pdf (pentru completarea formularelor documentul din formatul PDF se va converti în formatul WORD)
31.01.19 16:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

„Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe”

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 183 350 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Conform deciziei grupului de lucru, oferta corespunde cerințelor tehnice solicitate de autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări