Achiziţie publică
21004937
Dispozitiv rentgenologic Duo Diagnostic
1
Perioada de actualizare
de la 30.01.2019 17:50
până la 13.02.2019 08:34
până la 13.02.2019 08:34
2
Propunerea ofertelor
de la 13.02.2019 08:34
până la 11.03.2019 08:34
până la 11.03.2019 08:34
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
119 520 MDL
Perioada clarificărilor:
30 ian 2019, 17:50 - 13 febr 2019, 8:34
Perioada de depunere a ofertelor:
13 febr 2019, 8:34 - 11 mart 2019, 8:34
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Dispozitiv rentgenologic Duo Diagnostic
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2019, 10:54
Data ultimilor modificări
8 febr 2019, 10:56
Valoarea estimată (fără TVA)
119 520 MDL
Achizitii.md ID
21004937
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Durata contractului
10 mart 2019 02:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
o Curaţarea părţilor componente ale echipamentului (altele decât cele ce sunt executate de către operator);
o Curaţarea şi gresarea părţilor mecanice aflate în mişcare;
o Testarea şi reglaje/calibrări funcţionale în vederea obţinerii calitaţii, conform specificaţiilor producătorului;
o Verificarea şi reglarea/calibrarea părţilor mecanice de mişcare şi culisare;
o Verificarea şi reglarea/calibrarea sistemelor electrice de alimentare;
o Verificarea şi reglarea/calibrarea panoului de comandă şi control;
o Verificarea şi reglarea/calibrarea dozelor de expunere şi a regimurilor de lucru;
o Verificarea conexiunilor electrice;
o Verificarea functionarii motoarelor;
o Verificarea ventilatoarelor, etc;
o Verificarea, reglarea modulelor de procesare a imaginilor;
o Verificarea şi reglarea modulelor de procesare a semnalelor;
o Centrarea şi alinierea sistemelor optice şi/sau a sistemelor de colimare/filtrare radiaţii ionizante, după caz;
o Ajustarea senzorilor Bodygoard;
o Ajustarea generatorului de radiatie ionizanta;
o Calibrarea collimatorului;
o Verificarea si calibrarea miscarii mesei ;
o Analiza fişierelor de erori înregistrate pe parcursul utilizării şi implementarea măsurilor pentru evitarea lor şi/sau înlăturarea cauzelor de eroare (Conform manualelor de service ale echipamentului);
o O importanta deosebita va fi acordata verificării si întreţinerii tubului de radiaţii ionizante, re-adaptarea tubului (la necesitate) ;
o Deservirea printerului "Horizon G2, Codonics" curatarea, calibrarea și repararea dispozitivului.
o Deservirea stației și a cititorului "CR-IR 359 & FCR Capsula XL II, Fujifilm" curatarea, calibrarea și repararea dispozitivului. Reinstalarea softului la necesitate.
CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anexa 1 specificatia de preț.docx
Clarificări pentru participanți
Model specificație de preț
30.01.19 17:50
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
REPROMED
Preţul ofertei:
96 000 MDL
Statut:
Învingător
Oferta corespunde specificației tehnice înaintate, iar prețul propus nu depășește suma estimativă planificată.
02.04.19 10:00
Motivul: Oferta corespunde specificației tehnice înaintate, iar prețul propus nu depășește suma estimativă planificată.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Propunere financiară
Data încărcării:
4.03.19 16:01
Data deschiderii:
11.03.19 08:34
Propunere financiară
Data încărcării:
4.03.19 16:01
Data deschiderii:
11.03.19 08:34
repromed doc calificare.semnat.pdf
repromed doc calificare.semnat.pdf
ID: 6eb464fb-8584-44a5-9c8d-47af94890ac1
Documente de calificare
Data încărcării:
4.03.19 16:01
Data deschiderii:
11.03.19 08:34
philips - moldova - repromed.semnat.pdf
philips - moldova - repromed.semnat.pdf
ID: 92c2464d-4750-4b45-895a-7b87f4125cce
Documente de calificare
Data încărcării:
4.03.19 16:01
Data deschiderii:
11.03.19 08:34
Propunere financiară
Data încărcării:
4.03.19 16:01
Data deschiderii:
11.03.19 08:34
Documente de calificare
Data încărcării:
4.03.19 16:01
Data deschiderii:
11.03.19 08:34
repromed f3.2 transfer pe contul autorității contractante.semnat.pdf
repromed f3.2 transfer pe contul autorității contractante.semnat.pdf
ID: f03f2e9c-0261-4669-b446-e09268d0b360
Documente de calificare
Data încărcării:
4.03.19 16:01
Data deschiderii:
11.03.19 08:34
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK