Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 14 131,95 MDL
Perioada clarificărilor: 30 ian 2019, 8:42 - 3 febr 2019, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 febr 2019, 13:00 - 6 febr 2019, 13:00
Începutul licitației: 7 febr 2019, 8:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Ouale se vor livra din categoria oua proaspete Conditii tehnice de calitate : coaja nevatamata, curata de forma normala, uscata, camera de aer mobila, albusul translucid, galbenusul vizibil si usor aplatizat, miros si gust caracteristic oului proaspat. Nu se admit oua sparte. Conditii de marcare: vor fi marcate vizibil cu data expirarii, marcare individuala. Conditii de ambalare ; in cofrage de carton asezate in pozitie verticala cu varful in jos; ambalajele vor fi curate, uscate fara miros strain sau mucegaiuri, nu se admit oua murdare cu urme de excremente de gaina sau alte impuritati.
Produs autohton
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5626, MOLDOVA, Rîşcani, s.Mihăileni (r-l Rîşcani), satul Mihaileni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valerian Cecan
Telefonul de contact
069244527
Datele achizitiei
Data publicării
29 ian 2019, 16:47
Data ultimilor modificări
13 febr 2019, 17:19
Valoarea estimată (fără TVA)
14 131,95 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
141,32 MDL
Achizitii.md ID
21004925
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5626, MOLDOVA, Rîşcani, s.Mihăileni (r-l Rîşcani), satul Mihaileni
Durata contractului
7 febr 2019 02:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Oua de gaina CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 10955.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt de participare.
30.01.19 08:42
documentatia standart.pdf documentatia standart.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standart
30.01.19 10:28
duaed.pdf duaed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
30.01.19 10:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Covimpex

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 10 955 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: cel mai mic pret
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BAGUETTE SRL

Preţul ofertei: 16 213,40 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări