Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
211 750 MDL
Perioada clarificărilor:
21 ian 2019, 15:48 - 26 ian 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 ian 2019, 14:00 - 29 ian 2019, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Ambalaj tehnologic special
Informația despre anulare
Motivul anulării
Ca urmare a examinării Raportului de monitorizare parvenit de la AAP nr. 135 din 23.01.2019 privind verificarea respectării legale și a principiilor achizițiilor publice la etapa de inițiere a procedurii de atribuire a contractelor de achiziții publice și din lipsa posibilității operării modificărilor în documentația de atribuire în sistemul m-tender, deoarece termenul este deja depășit, s-a decis de către grupul de lucrul din cadrul ASP de a anula procedura în temeiul art. 71 alin. (1) lit. g) al Legii nr. 131 din 03.07.2015, deoarece pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire s-au constatat erori, iar autoritatea contractantă aflându-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiului asumării răspunderii pentru deciziile luate şi acţiunile realizate de către toţi cei implicaţi în procesul de achiziţie, prevăzut la art. 7 din legea nominalizată.
Data anulării
29 ian 2019, 8:35
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 ian 2019, 15:48
Data ultimilor modificări
29 ian 2019, 8:35
Achizitii.md ID
21004690
MTender ID
CPV
18900000-8 - Articole de voiaj, şelărie, saci şi săculeţe
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 3 - Lotul III - Saci din polipropilenă pentru arhivă şi numere de înmatriculare
Buget: 113750.0 MDL
Anulată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK