Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 438,40 MDL
Perioada clarificărilor: 23 ian 2019, 17:12 - 2 febr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 febr 2019, 10:00 - 12 febr 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Termenul de valabilitate indicat pe ambalaj de producator nu mai mic de 12 luni. Consumabile sa fie ambalate securizat, marcat §i etichetat de producator. Date de identitate (denumirea, numarul lotului, seria, termenii de valabilitate, conditiile de pastrare) ale produsului indicate pe ambalaj trebuie sa coincida in mod obligatoriu cu cele de pe etichete
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
21 ian 2019, 12:02
Data ultimilor modificări
11 mart 2019, 15:33
Valoarea estimată (fără TVA)
438,40 MDL
Achizitii.md ID
21004674
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
14 febr 2019 13:56 - 30 dec 2019 15:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Material de control calitatii determinarea urinei cu 3 nivele ambalaj 3ml/5ml CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 120.0
Unități de măsură: Centimetru cub; mililitru
Documentele procedurii de achiziție
contract model.doc
Model de сontract
23.01.19 17:12
duae.doc
Documentele la ofertă
25.01.19 11:53
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
25.01.19 11:53
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
25.01.19 12:17
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări