1
Perioada de actualizare
de la 18.01.2019 13:47
până la 28.01.2019 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.01.2019 15:00
până la 01.02.2019 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 1 049 094 MDL
Perioada clarificărilor: 18 ian 2019, 13:47 - 28 ian 2019, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 ian 2019, 15:00 - 1 febr 2019, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament şi accesorii pentru computer

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Puşkin 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țibuleac Angela
Telefonul de contact
+37323152473
Datele achizitiei
Data publicării
18 ian 2019, 11:21
Data ultimilor modificări
19 febr 2019, 10:05
Achizitii.md ID
21004633
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Router
Buget: 7000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Camera Video
Buget: 10355.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Laptop negru
Buget: 5832.5 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Proiector
Buget: 40000.0 MDL
Finalizată
Mouse
Buget: 282.5 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia_standard_echipament informatic USARB
Specificaţie tehnică
Anulat
18.01.19 13:47
Anunt Echipament informatic USARB
tenderNotice
Anulat
18.01.19 13:47
DUAE_USARB
Garanțiile la contract
Declarație pe proprie răspundere
18.01.19 13:47
Documentatia_standard_echipament informatic modificat
Specificaţie tehnică
Documentatia standard modificat
22.01.19 11:00
Anunt Echipament informatic modificat
tenderNotice
Anunt modificat
22.01.19 11:00
Data:
18 ian 2019, 15:09
Subiectul întrebării:
Neconcordanța loturilor în documentație și pe site
Întrebare:
În documentație pentru tender este numai 3 loturi dar în sistema achiziții.md bunuri era împarțiți între loturi altfel. Este un moment împortant dacă compania participă în singur lot. Care varianta este corectă?
Răspuns (18 ian 2019, 17:16):
La încarcarea template-ului excel pentru achiziție, loturile s-au plasat în ordine diferită după cum era în excel, dar venim cu explicație necesară: 1) În anunț sunt indicate 3 loturi, dintre care lotul 1 și lotul 2 achiziția este preconizată pe poziții, iar lotul 3 este preconizat pentru întreg lot. 2) Pe platformă este regăsită următoarea informație: - lotul 1 din anunț este lotul 2 și lotul 6; - lotul 2 din anunț este lotul 3, lotul 4, lotul 5, lotul 7, lotul 8; - lotul 3 din anunț este lotul 1.
Data:
23 ian 2019, 12:05
Subiectul întrebării:
Cerinta restrictiva
Întrebare:
Conform pct. 15.7 din anuntul de participare se solicita ca operatorul economic trebuie sa aiba "minim 3 ani de experienta specifica în livrarea bunurilor similare". Este corect sa se solicite dovada experientei operatorului economic prin prezentarea unor copii de contracte de livrare de bunuri similare. Este normal sa fie solicitata experienta operatorilor economici ca si termen (ani) in cazul executarii de lucrari sau prestari de servicii, insa o atare solicitare pentru livrare de bunuri nu face altceva decat sa limiteze accesul operatorilor economici la procedura, astfel ingradind dreptul la libera concurenta. De altfel operatorul economic poate avea angajat personal cu experienta mare in domeniul dat (livrari de bunuri, sau chiar prestari servicii), chiar daca compania este nou-creata sau are 1-2 ani. Va rugam frumos sa excludeti cerinta ca operatorul economic sa aiba minim 3 ani de experienta in domeniul livrarii de marfuri, lasand solicitarea de prezentare a copiei unui contract individual indeplinit.
Răspuns (23 ian 2019, 12:46):
Vă mulțumim pentru interesul manifestat pentru LP anunțată pentru achiziționarea Echipamentului informatic în USARB. Probabil ați atras atenția că echipamentul dat se procură în cadrul proiectelor europene (Erasmus+). De aceea pentru noi este imperios ca operatorii economici să dispună de experiență specifică în livrarea și deservirea echipamentului informatic, recunoscută prin ani de activitate pe piața Republicii Moldova. Suntem convinși că dorința DVS de a participa se va exprima în identificarea formulei perfecte de a prezenta oferta pentru LP anunțată pentru achiziționarea Echipamentului informatic fără a exclude cerința ca operatorul economic să aibă minim 3 ani de experiență în domeniul livrării și deservirii de echipament informatic.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.