Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 494 130 MDL
Perioada clarificărilor: 11 ian 2019, 15:17 - 16 ian 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 ian 2019, 11:00 - 21 ian 2019, 11:00
Începutul licitației: 22 ian 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Produsele alimentare necesare pacienților de TBC pentru I semestru a.2019.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țaulean Igor
Telefonul de contact
+373/0231/58-708
Datele achizitiei
Data publicării
11 ian 2019, 15:04
Data ultimilor modificări
8 febr 2019, 15:17
Valoarea estimată (fără TVA)
494 130 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 000 MDL
Achizitii.md ID
21004355
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Durata contractului
23 ian 2019 15:20 - 30 iun 2019 15:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Produsele alimentare necesare pacienților de TBC pentru I semestru a.2019. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
DUAE bunuri a. 2018.semnat.pdf DUAE bunuri a. 2018.semnat.pdf
Criterii de evaluare
DUAE bunuri a. 2018.pdf
11.01.19 15:17
Anunt COP produse alimentare TBC I semestru a. 2019.semnat.pdf Anunt COP produse alimentare TBC I semestru a. 2019.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt COP produse alimentare TBC I semestru a. 2019.pdf
11.01.19 15:17
Documentatia standard COP produse alimentarea TBC I semestr 2019.semnat.pdf Documentatia standard COP produse alimentarea TBC I semestr 2019.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard COP produse alimentarea TBC I semestr 2019.pdf
11.01.19 15:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Leosad-Plus SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 796,82 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: corespunderea cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări