1
Perioada de actualizare
de la 10.01.2019 13:48
până la 24.01.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.01.2019 09:00
până la 28.01.2019 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 2 050 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 ian 2019, 13:48 - 24 ian 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 ian 2019, 9:00 - 28 ian 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reparare şi întreţinere a echipamentelor multifuncţionale a Serviciului Fiscal de Stat, conform Fișei de date a achiziției, pentru anul 2019. Evaluarea ofertelor se va efectua pe un singur lot, pe lista întreagă.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Șargu-Rusu
Telefonul de contact
022823393
Datele achizitiei
Data publicării
10 ian 2019, 13:48
Data ultimilor modificări
19 iun 2019, 8:04
Achizitii.md ID
21004282
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
DUAE.pdf DUAE.pdf
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achiziție European
10.01.19 13:48
Anunt de participare.pdf Anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
10.01.19 13:48
FDA.pdf FDA.pdf
Specificaţie tehnică
Fișa de date a achiziției
14.01.19 14:15
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.