Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 ian 2019, 13:48 - 24 ian 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 ian 2019, 9:00 - 28 ian 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reparatie bloc de alimentare a echipamentelor Xerox WorkCentre/Versalink B7035/5335/5855/B405 – 20 buc.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Șargu-Rusu
Telefonul de contact
022823393
Datele achizitiei
Data publicării
10 ian 2019, 12:48
Data ultimilor modificări
19 iun 2019, 8:04
Valoarea estimată (fără TVA)
100 000 MDL
Achizitii.md ID
21004282
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
30 ian 2019 13:48 - 31 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparatie bloc de alimentare a echipamentelor XEROX- 20 buc. CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
DUAE.pdf DUAE.pdf
Documentele la ofertă
Documentul Unic de Achiziție European
10.01.19 13:48
Anunt de participare.pdf Anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
10.01.19 13:48
FDA.pdf FDA.pdf
Specificaţie tehnică
Fișa de date a achiziției
14.01.19 14:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 100 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Conform deciziei grupului de lucru, oferta APROSERVICE-X SRL corespunder cerințelor tehnice solicitate de autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări