Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 4 996 207,20 MDL
Perioada clarificărilor: 10 ian 2019, 12:02 - 31 ian 2019, 8:36
Perioada de depunere a ofertelor: 31 ian 2019, 8:36 - 13 febr 2019, 8:36

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Măsuri de eficienţă energetică a IMSP „Spitalul Raional Cahul” termoizolarea faţadelor – blocului Terapie și Maternitate.

Informația despre anulare
Motivul anulării
În urma Licitației Publice nr.ocds-b3wdp1-MD-1547111780956 din 13 februarie 2019, în baza deciziei grupului de lucru, expusă în proces-verbal nr.8 din 14.03.2019, conform Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, capitol VIII, art.71 p.1 lit.b) și conform HOTĂRÎRE Nr. 669 din 27.05.2016 privind achiziţiile publice de lucrări art.150 p.1 grupul de lucru al IMSP Spitalul Raional Cahul a decis anularea procedurii de achiziționarea ” Măsuri de eficienţă energetică a IMSP „Spitalul Raional Cahul” termoizolarea faţadelor – blocului Terapie și Maternitate„motivat prin: nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite.
Data anulării
14 mart 2019, 14:35
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str.Ștefan cel Mare,23
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Arteni Tatiana
Telefonul de contact
076700112
Datele achizitiei
Data publicării
10 ian 2019, 12:02
Data ultimilor modificări
14 mart 2019, 14:35
Achizitii.md ID
21004268
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
10 ian 2019, 14:26
Subiectul întrebării:
Proiect de executie
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa plasati pe platforma si proiectul de executie. Multumim frumos
Răspuns (11 ian 2019, 11:50):
sunați pe număr 076700108
Data:
11 ian 2019, 09:53
Subiectul întrebării:
documente de calificare
Întrebare:
Buna ziua, rugam sa excludeti p.1 din lista documentelor de calificare si anume Licenta de activitate in domeniu pentru a nu se crea precedente privind descalificarea ofertantilor din motivul lipsei Licentei in constructii
Răspuns (11 ian 2019, 10:44):
Licența de activitate este înlocuită cu Avizul Agenției pentru Supraveghere Tehnică, operatorii economici care nu au licența pot prezenta document respectiv(Avizul Agenției pentru Supraveghere Tehnică,) și în acest caz nu vor fi descalificati din procedura.
Data:
11 ian 2019, 11:10
Subiectul întrebării:
documente de calificare
Întrebare:
In lista documentelor de calificare este mentionat la p.20 obligativitatea prezentarii Avizului Agentiei pentru Supraveghere Tehnica
Răspuns (11 ian 2019, 11:53):
două documente identice
Data:
11 ian 2019, 12:00
Subiectul întrebării:
Documente de calificare
Întrebare:
Articolul 17. Datele de calificare ale operatorilor economici al.(10) Criteriile de calificare şi selecţie specificate în anunțul şi/sau invitaţia de participare trebuie să fie aceleaşi cu cele prevăzute în documentaţia de atribuire In documentatia standard aprobata prin Ordinul nr.176 din 05 octombrie 2018 Ministerul Finanțelor, p.16 Criterii de experienta in cazul achizitiei de lucrari prevede; 16.1. Ofertantul va dispune de un nivel minim de experienţă pentru a se califica cerinţelor de îndeplinire a contractului: a. executarea în ultimii 5 ani cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor; sau b. valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decît valoarea viitorului contract. In anuntul dstra de participare solicitati cel putin 3 contracte; Intrebare: 1)Explicati va rog in baza carei legi sau regulament solicitati acest criteriu? 2) Nu considerati ca incalcati Legea, si incercati din start sa favorizati pe cineva prin aceasta conditie, in timp ce legea prevede altceva? Art.7 Principiile de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice (h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici;
Răspuns (11 ian 2019, 13:48):
Conform contractului de grant nr.148/03 din 15.09.2018 între Fondul pentru Eficiență Energetică și IMSP Spitalul Raional Cahul,suntem obligați a includem documente menționate în documentația standard și în anunț de participare în cadrul procedurii de achiziție.
Data:
11 ian 2019, 12:09
Subiectul întrebării:
Documente de calificare
Întrebare:
In opinia dstra cum ar trebui sa arate Formularul pentru: 1) Dovada de funcționare pe parcursul ultimilor 5 ani ? 2) Dovada solvabilității acestuia? 3) Dovada experienței de lucru cu contracte de antrepriză
Răspuns (11 ian 2019, 15:45):
În forma de declațiile confirmată prin semnătura şi ştampila ofertantului.
Data:
14 ian 2019, 09:01
Subiectul întrebării:
Documente de calificare
Întrebare:
Va rugam sa nu inventati prostii, FEE nu poate sa va impuna clauze in contract referitor la procedura de achizitie, decit soar sa solictie ca sa fie respectati parametrii tehnici la materialele folosite. Solicitatm repetat sa excludeti aceasta cerinta in care solicitati cel putin 3 contracte similare, deoarece incalcati leagea, in caz contrar vom depune o contestatie la Agentia Nationala de Solutionare a Contestatiilor. FEE nu a stipulat in contract ca contractele similare trebuie sa fie semnate anume cu spitalele raionale? Va rugam sa respectati legea.
Răspuns (15 ian 2019, 10:48):
Conform contractului de grant nr.148/03 din 15.09.2018 între Fondul pentru Eficiență Energetică (Finanțator) și IMSP Spitalul Raional Cahul,suntem obligați a includem documente menționate în documentația standard și în anunț de participare în cadrul procedurii de achiziție.
Data:
15 ian 2019, 11:38
Subiectul întrebării:
Documente de calificare
Întrebare:
Doamna sau Domnule raspunzator la aceste intrebari, cititi va rog frumos Legea Nr.131 din 03.07.2015 cu toate modificarile, si nu raspundeti cu aberatii! In calitate de potential participant la procedura, consider ca in mod deschis incercati sa limitati numarul de participanti la procedura, astfel demonstrind ca incercati sa trucati aceasta licitatie, prin includerea unor cerinte ce depasesc prevederile legale! Asteptam in continuare modificarea cerintelor conform legislatiei in vigoare! Repet inca odata ca FEE nu are dreptul sa impuna astfel de cerinte care duce la incalcari grave a legislatie!
Răspuns (29 ian 2019, 08:36):
Conform contractului de grant nr.148/03 din 15.09.2018 între Fondul pentru Eficiență Energetică (Finanțator) și IMSP Spitalul Raional Cahul,suntem obligați a includem documente menționate în documentația standard și în anunț de participare în cadrul procedurii de achiziție
Data:
17 ian 2019, 10:08
Subiectul întrebării:
Documente de calificare
Întrebare:
Tinind cont de faptul ca in perioada de actualizare, in calitate de autoritate contractanta, nu ati binevoit sa remediati solicitarile sus mentionate, prin prisma respectarii legislatiei in vigoare, va informam ca procedura v-a fi contestata, si anume documentatia de atribuire.
Răspuns (29 ian 2019, 08:36):
Conform contractului de grant nr.148/03 din 15.09.2018 între Fondul pentru Eficiență Energetică (Finanțator) și IMSP Spitalul Raional Cahul,suntem obligați a includem documente menționate în documentația standard și în anunț de participare în cadrul procedurii de achiziție
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.