Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 667 996,40 MDL
Perioada clarificărilor: 3 ian 2019, 15:38 - 14 ian 2019, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 14 ian 2019, 11:30 - 18 ian 2019, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii alimentare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, str.31 August 35/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Diana Sturza
Telefonul de contact
069715071
Datele achizitiei
Data publicării
3 ian 2019, 14:51
Data ultimilor modificări
18 ian 2019, 14:06
Valoarea estimată (fără TVA)
1 667 996,40 MDL
Achizitii.md ID
21004100
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, str.31 August 35/1
Durata contractului
21 ian 2019 15:33 - 19 dec 2019 15:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii alimentare CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram pe   litru
Documentele procedurii de achiziție
file3.semnat.pdf file3.semnat.pdf
Documentele la ofertă
3.01.19 15:38
file2.semnat.pdf file2.semnat.pdf
Documentele la ofertă
3.01.19 15:38
scan10003.semnat.pdf scan10003.semnat.pdf
Documentele la ofertă
3.01.19 15:38
scan10002.semnat.pdf scan10002.semnat.pdf
Documentele la ofertă
3.01.19 15:38
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
Documente la ofertă
11.01.19 18:40
documentatia.semnat.pdf documentatia.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.01.19 18:40
anunț.pdf anunț.pdf
Documentele la ofertă
Tender notice
11.01.19 18:40
documentatia contract.semnat.pdf documentatia contract.semnat.pdf
Documentele la ofertă
11.01.19 18:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP"Bucuria-el

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 688 156,40 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Grupul de lucru a examinat toate documentele care coresund cerintelor licitației
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări