Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 458 340 MDL
Perioada clarificărilor: 28 dec 2018, 15:07 - 18 ian 2019, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 ian 2019, 16:00 - 22 ian 2019, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Produse alimentare pentru pacienţii bolnavi de tuberculoză (norma zilnica de alimentare a unui pacient cu tuberculoza) inclusiv
Paine 400 gr
Produse de patiserie 100 gr
Lapte pasterizat 2,5% 120 gr
Chefir 200 gr
Unt 30 gr
Branza de vaci 20 gr
Branza de oi 10 gr
Cascaval 60 gr
Smantana 15% 100 gr
Ulei vegetal 25 gr
Oua de gaina 0.5 gr
Crupe 120 gr
Paste fainoase 70 gr
Zahar 63 gr
Mazare uscata 50 gr
Carne (vita, pasare, porc) 200 gr
Peste 100 gr
Fructe proaspete 40 gr
Legume (alte) 124 gr
Cartofi 400 gr
Ceapa 25 gr
Morcov 30 gr
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iaşan Liliana
Telefonul de contact
022-74-19-16
Datele achizitiei
Data publicării
28 dec 2018, 14:59
Data ultimilor modificări
11 apr 2019, 12:29
Valoarea estimată (fără TVA)
458 340 MDL
Achizitii.md ID
21003979
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Luca Carageale, 2
Durata contractului
21 febr 2019 15:06 - 30 dec 2019 15:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
produselor alimentare pentru pacienţii bolnavi de tuberculoză CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
anunt_de_participare
28.12.18 15:07
duae_bunuri.doc
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
28.12.18 15:07
documentatia_standard_bunuri-1.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
28.12.18 15:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Exclusiv

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 458 340 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Drept rezultat al examinării si evaluării ofertelor in baza deciziei grupului de lucru, datorita faptului ca procedura este repetata, sa desemnat câştigător operatorul economic Exclusiv SRL cu preţul ofertei de 550000,00 lei MD inclusiv TVA şi corespunderea tuturor cerinţelor caietului de sarcini.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări