Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 3 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 dec 2018, 16:25 - 28 dec 2018, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 dec 2018, 11:00 - 4 ian 2019, 11:00
Începutul licitației: 9 ian 2019, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

хлеб, рогалик с повидлом, лапша, лаваш в упаковке
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3811, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, с.Бешалма, ул. Ленина 108
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mos Valeri
Telefonul de contact
029853236
Datele achizitiei
Data publicării
21 dec 2018, 11:12
Data ultimilor modificări
14 ian 2019, 12:08
Valoarea estimată (fără TVA)
3 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
30 MDL
Achizitii.md ID
21003737
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3811, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, с.Бешалма, ул. Ленина 108
Durata contractului
6 ian 2019 15:24 - 30 iun 2019 15:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Хлеб нарезной (кирпич) 0,500 кг высший сорт CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Лаваш упаковка полиэтиленовая пакет 250 г. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 70.0
Unități de măsură: Ambalaj
3)
Denumirea
Рогалики с повидлом ( в упаковке) высший сорт 200 г. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Лапша домашняя (из натуральных яиц) упаковка полиэтиленовая пакет 500 г. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Ambalaj
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
-детсад 1приглашение продукты питания на2019.docx
приглашение по продуктам питания расписано по лотам
21.12.18 16:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Iugintertrans SA

Preţul ofertei: 2 109 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BODUR

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 3 569,70 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: оферта соответствует требованиям закупки
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări