Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 10 430 MDL
Perioada clarificărilor: 21 dec 2018, 16:19 - 18 ian 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 ian 2019, 14:00 - 25 ian 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

250x353x40mm, hârtie kraft 120 gr/m2, burduf 40mm, lipire siliconică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
20 dec 2018, 12:44
Data ultimilor modificări
13 mart 2019, 10:31
Valoarea estimată (fără TVA)
10 430 MDL
Achizitii.md ID
21003709
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
4 febr 2019 02:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Plicuri B4 cu burduf CPV: 30199230-1 - Plicuri
Cantitatea: 5000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
21.12.18 16:19
anunt de participare cu anexe.pdf anunt de participare cu anexe.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
21.12.18 16:19
documentatia standard bunuri.doc
Documentele la ofertă
Documentația standard word
21.12.18 16:19
documentatia standard bunuri (semnare).signed.pdf documentatia standard bunuri (semnare).signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pdf
21.12.18 16:19
modificare la lotul 25 .pdf modificare la lotul 25 .pdf
Specificaţie tehnică
Modificare la lotul nr. 25
4.01.19 09:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GVP MOLDOVA

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 8 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Găsiți informația în documentul atașat.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 8 875 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Mic-Tan SRL

Preţul ofertei: 10 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări