Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 2 730 MDL
Perioada clarificărilor: 21 dec 2018, 16:19 - 18 ian 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 ian 2019, 14:00 - 25 ian 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

120 gr/m2 /500 foi/pachet (buc./ambalaj)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
20 dec 2018, 12:44
Data ultimilor modificări
13 mart 2019, 10:31
Valoarea estimată (fără TVA)
2 730 MDL
Achizitii.md ID
21003709
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
4 febr 2019 02:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie A4 CPV: 30197642-8 - Hârtie pentru fotocopiatoare şi xerografică
Cantitatea: 18.0
Unități de măsură: Ambalaj
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
21.12.18 16:19
anunt de participare cu anexe.pdf anunt de participare cu anexe.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
21.12.18 16:19
documentatia standard bunuri.doc
Documentele la ofertă
Documentația standard word
21.12.18 16:19
documentatia standard bunuri (semnare).signed.pdf documentatia standard bunuri (semnare).signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pdf
21.12.18 16:19
modificare la lotul 25 .pdf modificare la lotul 25 .pdf
Specificaţie tehnică
Modificare la lotul nr. 25
4.01.19 09:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 590,30 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Găsiți informația în documentul atașat.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări