Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 445 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 dec 2018, 20:43 - 2 ian 2019, 18:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 ian 2019, 18:00 - 10 ian 2019, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Certificări:
- Certificatul/Certificatele de conformitate CE sau SM, Declarația de conformitate CE sau SM și înregistrarea în Registrul de Stat al Dispozitivelor medicale.
Prezenţa instrucţiunii de utilizare a produsului, în limba de stat, în care se confirmă cerințele produsului;
- Confirmarea precum la livrare termenul de valabilitate a produsului va fi nu mai mic de 80% din termenul total de valabilitate a acestuia;
- Confirmarea prezentării certificatului de calitate pentru fiecare lot la fiecare tranşă;
- Confirmarea efectuării programării la echipamentul existent în Centrele de Transfuzie a Sîngelui.
- Destinaţie: pentru recoltarea componentelor sanguine de la donator.
Proprietăţile componentelor obligatorii a setului:
Sistema:
a)materiale de bază ale plasticului – polivinilhlorid și dietilftalat;
b)de uz unic;
c)compatibilă cu echipamentul Heamonetics tip PCS2.
Sistemul de recoltare a probei sanguine de laborator:
a) pentru eprubetă vacum;
b) dotată cu holder şi ac tip 16 G, cu fisura laterală:
c)integrat în sistemul închis şi steril al tubulaturii de recoltare;
d) asigurat cu clamă;
e)amplasat pe tubulatura de recoltare pînă la ramificarea racordului Y.
Sistemul de capisonare a acului post-donare cu utilizare ulterioară inofensivă – obligatoriu prezent.
Bol-centrifugă pentru colectarea componentelor sanguine compatibilă cu echipamentul Heamonetics tip PCS2;
Soluţie anticoagulantă volum de 250 ml:
a) conţinut de citrat de natriu 4%;
b) steril, apirogen;
c) în recipient de plastic, asigurat cu element ce va permite fixarea acestuia în suport.
Containerul pentru colectarea componentelor sanguine asigurat cu:
a) 2 (două) unități fiecare cu capacitatea de recolatare în volum de 1 (unu) litru ;
b) două orificii, în partea superioara, pentru fixarea acestuia în presele de separare a dispozitivului de separare în componente sanguine;
a) două racorduri, în partea superioară pentru conexiunea la sistemul de transfuzie
b) fantă pe partea inferioară, pentru suspendarea containerului în suportul de transfuzie.
Etichetele de fond şi marcajul - inviolabile şi rezistente la T minus 80°C şi umiditate sporită.
Tubulaturile de conexiune la soluţia FF şi soluţia anticoagulantă fiind asigurate cu clame.
Tubulatura de prelevare a componentelor sanguine asigurat:
b) cu prezența codului numeric de identificare a acestora;
c) asigurat cu clamă
Eticheta de fond şi marcajul containerului pentru colectarea plasmei:
a) inviolabilă, rezistentă la T minus 80°C şi umiditate sporită;
b) cu inscripţiile obligatorii despre tipul, volumul containerului, lot/serie, termenii de valabilitate, producătorul şi notificarea “STERIL”.
Forma de ambalare: toate componentele setului să fie integrate într-un sistem închis, în ambalaj securizat, marcat şi etichetat de producător cu menţionarea datelor de identitate (denumire, număr lot/serie, termeni de valabilitate, condiţii de păstrare) şi prezenţa notificărilor „DE UZ UNIC”, „STERIL”. Datele de identitate expuse pe ambalaj vor coincide în mod obligator cu cele de pe fiecare set sau componentă a acestuia.
Prezența mostrei: 5 unităț
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
GHEORGHITA ANDREI
Telefonul de contact
079557265
Datele achizitiei
Data publicării
18 dec 2018, 13:14
Data ultimilor modificări
30 ian 2019, 12:32
Valoarea estimată (fără TVA)
445 000 MDL
Achizitii.md ID
21003567
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Durata contractului
14 ian 2019 02:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set consumabile pentru realizarea plasmaferezei CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 1780.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
exemplu-tabel-excel (medicamente).xlsx
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
18.12.18 20:43
documentatia standard medicamente.pdf documentatia standard medicamente.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTAŢIA STANDARD
18.12.18 22:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ICS "Farmina" SRL

Preţul ofertei: 355 199 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări