Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 85 980 MDL
Perioada clarificărilor: 17 dec 2018, 16:25 - 27 dec 2018, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 dec 2018, 17:00 - 9 ian 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Хлебобулочные изделия
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6113, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, с.Казаклия, с.Казаклия, ул.Ленина,99
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chior Grigori
Telefonul de contact
078316355
Datele achizitiei
Data publicării
17 dec 2018, 13:57
Data ultimilor modificări
14 ian 2019, 10:13
Valoarea estimată (fără TVA)
85 980 MDL
Achizitii.md ID
21003477
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6113, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, с.Казаклия, с.Казаклия, ул.Ленина,99
Durata contractului
11 ian 2019 08:00 - 31 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Булочка сдобная CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 5925.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Хлеб пшенично-ржаной ,нарезной CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Хлеб белый,нарезной батон CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 10750.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Хлеб серый подовой CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2.приглашение.docx
tenderNotice
Anunt de participare
17.12.18 16:25
стандартная документация.docx
Documentele la ofertă
стандартная документация
17.12.18 16:25
1.duae единый европейский формуляр.doc
Documentele la ofertă
DUAE
17.12.18 16:25
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Iugintertrans SA

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 90 499 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: соответствует всем требованиям
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări