Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 48 270 MDL
Perioada clarificărilor: 18 dec 2018, 11:47 - 24 dec 2018, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 dec 2018, 10:00 - 27 dec 2018, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

produse actate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2081, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Bubuieci, str. Livezilor 25
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bubuieci Scoala Profesionala
Telefonul de contact
022 41-49-71
Datele achizitiei
Data publicării
15 dec 2018, 10:49
Data ultimilor modificări
2 ian 2019, 9:19
Valoarea estimată (fără TVA)
48 270 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21003374
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2081, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Bubuieci, str. Livezilor 25
Durata contractului
10 ian 2019 02:00 - 31 mai 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
brânză de vaci 18% CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
cașcaval 45% ,,Rosiiskii” CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 180.0
Unități de măsură: Kilogram
3)
Denumirea
lapte 2,5% CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Litru; decimetru cub
4)
Denumirea
unt țărănesc la pachet,200 gr CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Kilogram
5)
Denumirea
chefir 2,5% CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Litru; decimetru cub
6)
Denumirea
smântână 15% CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Litru; decimetru cub
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participre scanat.подписан.pdf anunt de participre scanat.подписан.pdf
Clarificări pentru participanți
anunt de participare prin procedura de achiziție COP
18.12.18 11:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FPC "Serviabil" SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 48 018,52 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: pretul cel mai mic
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări