Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 358 800 MDL
Perioada clarificărilor: 14 dec 2018, 15:04 - 4 ian 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 ian 2019, 12:00 - 10 ian 2019, 12:30
Începutul licitației: 11 ian 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

35880 prînzuri pentru 400 persoane Prânzul trebuie să includă 5-6 bucate felul doi şi felul întîi(garnitură şi bucate din carne sau peşte), băuturi răcoritoare şi calde , sucuri, patiserie. Cantitatea de pâine trebuie să constituie nu mai puţin de 100 gr. pentru fiecare elev. Costul unui prânz pe zi,cu TVA/fără TVA,lei – 12,0/10,0 lei ,Nr. minim de calorii 800 kcal. Zilnic în zilele lucrătoare începînd cu luna ianuarie pînă-n luna iunie 2019 – 92 zile , 2 ori pe zi – între 11ºº-12ºº; 14ºº - 15ºº.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.G.Cosbuc, 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Cernatinschi
Telefonul de contact
068680085
Datele achizitiei
Data publicării
14 dec 2018, 14:22
Data ultimilor modificări
16 ian 2019, 8:09
Valoarea estimată (fără TVA)
358 800 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
100 MDL
Achizitii.md ID
21003293
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, 2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.G.Cosbuc, 5, str. N. Costin 55
Durata contractului
14 ian 2019 14:44 - 29 iun 2019 14:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de distribuire a mîncării (prînz) conform descrerii CPV: 55300000-3 - Servicii de restaurant şi de servire a mâncării
Cantitatea: 35880.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
anunt_-_invitatie_de_participare_cop alimentatia 01.pdf
Specificație tehnică
14.12.18 15:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Alimteri SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 358 800 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Este unica ofertă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări