1
Perioada de actualizare
de la 14.12.2018 14:57
până la 21.12.2018 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 21.12.2018 08:30
până la 26.12.2018 08:30
3
Licitaţie
de la 27.12.2018 08:00
până la 27.12.2018 14:38
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 041,66 MDL
Perioada clarificărilor: 14 dec 2018, 14:57 - 21 dec 2018, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 21 dec 2018, 8:30 - 26 dec 2018, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Suport pentru accesorii de birou, multifuncțional, fabricat din metal (plasă) trei compartimente (notițe 90*90mm) de diferite dimensiuni. Culoare - negru.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ala Macari
Telefonul de contact
060003217
Datele achizitiei
Data publicării
14 dec 2018, 13:34
Data ultimilor modificări
14 dec 2018, 14:57
Valoarea estimată (fără TVA)
1 041,66 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21003284
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Țării, 37
Durata contractului
1 ian 2019 08:00 - 31 ian 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Suport p-u rechizite CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae cop rechizite de birou 2.doc
Documentele la ofertă
14.12.18 14:57
anunț de participare cop accesorii și rechizite de birou 2 2019.pdf anunț de participare cop accesorii și rechizite de birou 2 2019.pdf
Specificaţie tehnică
anunț de participare cop accesorii și rechizite de birou
14.12.18 14:57
caiet de sarcini rechizite de birou 2019 - 2.pdf caiet de sarcini rechizite de birou 2019 - 2.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini rechizite de birou 2019
14.12.18 14:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 039,58 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic ,,Radop Opt” S.R.L. a depus oferta cu cel mai mic preț și cerințele tehnice conform anunțului de participare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări