Achiziţie publică
21003227
Servicii de reparație și deservire a utilajului tehnologic și servicii de reparație și marcarea aparatajului de balanță în instituțiile preșcolare conform necesităților DÎTS a Primăriei mun. Bălți
Statut
Finalizat
Valoarea estimată fără TVA
125 000 MDL
Perioada clarificărilor:
13 dec 2018, 14:27 - 18 dec 2018, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 dec 2018, 10:00 - 26 dec 2018, 10:00
Începutul licitației:
27 dec 2018, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de reparație și deservire a utilajului tehnologic și servicii de reparație și marcarea aparatajului de balanță în instituțiile preșcolare conform necesităților DÎTS a Primăriei mun. Bălți
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
10 ian 2019, 15:21
Valoarea estimată (fără TVA)
125 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
125 MDL
Achizitii.md ID
21003227
MTender ID
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, La adresele instituțiilor, conform solicitării
Durata contractului
1 ian 2019 02:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparație și deservire a utilajului tehnologic și servicii de reparație și marcarea aparatajului de balanță în instituțiile preșcolare conform necesităților DÎTS a Primăriei mun. Bălți
CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop servicii - REPARATIE UTILAJ BALANTA
Documentele la ofertă
34 file
13.12.18 14:27
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
ICP Lavix SRL
Achiziția este finalizată
Preţul ofertei:
120 000 MDL
Statut:
Câștigătorul
Contractul a fost atribuit agentului economic SRL „Lavix” aplicînd criteriul de atribuire „cel mai mic preț” și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
10.01.19 15:21
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Contractul a fost atribuit agentului economic SRL „Lavix” aplicînd criteriul de atribuire „cel mai mic preț” și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Formularul de Ofertă pentru Cererea Ofertelor de Prețuri și Licitației Deschise.подписан.pdf
Formularul de Ofertă pentru Cererea Ofertelor de Prețuri și Licitației Deschise.подписан.pdf
ID: 0da26ad2-ae74-4be8-bef9-393c286e19a4
Documente de depunere
Data încărcării:
24.12.18 13:53
Data deschiderii:
26.12.18 10:00
sertificat de inregistrare-merged-edited2.подписан.pdf
sertificat de inregistrare-merged-edited2.подписан.pdf
ID: 277e896a-6998-4d98-ab7c-5dcb9d6f1ee5
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
24.12.18 13:38
Data deschiderii:
26.12.18 10:00
specificatii f4.1.подписан.pdf
specificatii f4.1.подписан.pdf
ID: 65965e31-bdc9-4ffe-b157-ddbe1e6e9bfa
Documente de depunere
Data încărcării:
24.12.18 13:36
Data deschiderii:
26.12.18 10:00
2018-duae_utilaj_balanta(1).подписан.pdf
2018-duae_utilaj_balanta(1).подписан.pdf
ID: 6f4f84cb-c000-4cab-b3af-16439c9a2621
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
24.12.18 13:31
Data deschiderii:
26.12.18 10:00
formularul ofertei f 3.1-merged.подписан.pdf
formularul ofertei f 3.1-merged.подписан.pdf
ID: 90cbe9e7-fd7d-465f-8a32-3e1ad2142ba3
Documente de depunere
Data încărcării:
24.12.18 13:34
Data deschiderii:
26.12.18 10:00
declarație_pe_proprie_răspundere.подписан.pdf
declarație_pe_proprie_răspundere.подписан.pdf
ID: adfa1ec1-3db2-4ed6-880c-7bc89061db2c
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
24.12.18 13:33
Data deschiderii:
26.12.18 10:00
Propunere financiară
Data încărcării:
24.12.18 13:32
Data deschiderii:
26.12.18 10:00
specializatii f 4,2.подписан.pdf
specializatii f 4,2.подписан.pdf
ID: e5fcbdec-cf22-47b5-a0fe-91d60eb50ec9
Documente de depunere
Data încărcării:
24.12.18 13:35
Data deschiderii:
26.12.18 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK