Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 759 781,75 MDL
Perioada clarificărilor: 12 dec 2018, 15:02 - 22 dec 2018, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 22 dec 2018, 8:30 - 3 ian 2019, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

cl.1-4
181x169x13,65=417539,85
GRP
46x169x23,00=178802,00
cl.5-9
54x169x13,65=124569,90
TBC
10x169x23,00=38870,00
Total 759 781,75
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4814, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Budeşti, str. Școlii 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brinza Sergiu
Telefonul de contact
069344107
Datele achizitiei
Data publicării
12 dec 2018, 13:50
Data ultimilor modificări
7 ian 2019, 15:48
Valoarea estimată (fără TVA)
759 781,75 MDL
Achizitii.md ID
21003098
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4814, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Budeşti, str. Școlii 5
Durata contractului
5 ian 2019 08:00 - 29 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii alimentare CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae budesti.pdf duae budesti.pdf
Documentele la ofertă
duae
12.12.18 15:02
documentatia standart budești.pdf documentatia standart budești.pdf
Documentele la ofertă
Documente standarte
12.12.18 15:02
invitatie budesti.pdf invitatie budesti.pdf
tenderNotice
invitatie
12.12.18 15:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Costiuc Larisa

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 759 781,75 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Grupul de lucru a decis de a desemna oferta câștigătoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări