Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
11.12.2018 15:31
până la 18.12.2018 00:00
până la 18.12.2018 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la
18.12.2018 00:00
până la 26.12.2018 10:00
până la 26.12.2018 10:00
3
Licitaţie
de la
27.12.2018 14:00
până la 27.12.2018 14:14
până la 27.12.2018 14:14
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
390 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 dec 2018, 15:31 - 18 dec 2018, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 dec 2018, 0:00 - 26 dec 2018, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2018, 15:31
Data ultimilor modificări
23 ian 2019, 16:50
Achizitii.md ID
21002928
MTender ID
CPV
60400000-2 - Servicii de transport aerian
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Buget: 390000.0 MDL
Finalizată
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii2.pdf
documentatia_standard_servicii2.pdf
Istoricul documentului
-
documentatia_standard_servicii2.pdf
documentatia_standard_servicii2.pdf
ID: 4813aebc-a3c3-42d2-8822-c0da9686f3a1
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard_servicii.pdf
documentatia_standard_servicii.pdf
ID: 4813aebc-a3c3-42d2-8822-c0da9686f3a1
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
12.12.18 13:23
anunt_de_participare2.pdf
anunt_de_participare2.pdf
Istoricul documentului
-
anunt_de_participare2.pdf
anunt_de_participare2.pdf
ID: bdd2ba68-2f49-4c43-bb32-df13cbc83147
tenderNotice
-
anunt_de_participare.pdf
anunt_de_participare.pdf
ID: bdd2ba68-2f49-4c43-bb32-df13cbc83147
tenderNotice
tenderNotice
12.12.18 13:23
Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Data:
12 dec 2018, 15:15
Subiectul întrebării:
Concretizare!
Întrebare:
Eu am citeva intrebari despre tender.
1) Corect sunt indicate datele, traseul si numarul de pasageri?
2) Pasagerii vor avea nevoie de bagaj de cala? Sau numai cu bagaj de mina?
3) Traseul Chisinau-Bruxelle-Chisinau - La data indicata de Dvs nu este cursa directa spre Bruxelle (directa este numai cursa low cost, care nu este acceptata ca propunere) si returul din Bruxelle - nu este asa traseu cu 1 escala prin Venetia (03:05 ore)
Concretizati, va rog, toate datele, destinatiile si etc.
Va rugam mult sa faceti legatura cu noi 0(22)222115 sau 079999088, sau racurs.grup@gmail.com
Asteptam cu nerabdare raspunsul Dvs.
Răspuns (12 dec 2018, 18:28):
1) În caietul de sarcini este indicat că datele specificate sunt cu titlu de estimare, cursele necesare vor fi stabilite pe parcursul anului, la solicitarea autoritatii contractante.
2,3) Referitor la aceste întrebări a fost modificat caietul de sarcini, cu includerea bagajului de cala pentru fiecare pasager, iar cursa Chișinău-Bruxelles-Chișinău a fost modificată.
Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Data:
17 dec 2018, 13:14
Subiectul întrebării:
DUAE inlocuieste toate documentele (acesta a fost scopul legislatiei noi)
Întrebare:
Recent au fost cateva seminare petrecute de platformele de achizitii online. Conform legislatiei, DUAE inlocuieste toate documentele - certificat, document de la fisc, documentul informativ despre ofertant, etc. De ce se solicita dublat toate aceste documente?
Răspuns (17 dec 2018, 15:32):
Conform Legii nr. 131 din 03.07.2015, art. 18, alin (7) Autoritatea contractantă poate solicita ofertanţilor/candidaţilor să depună toate sau o parte din documentele justificative ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE, în orice moment pe durata desfăşurării unei proceduri de achiziții publice, dacă acest lucru este necesar pentru a asigura desfăşurarea corespunzătoare a procedurii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK