1
Perioada de actualizare
de la 11.12.2018 15:31
până la 18.12.2018 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.12.2018 00:00
până la 26.12.2018 10:00
3
Licitaţie
de la 27.12.2018 14:00
până la 27.12.2018 14:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 390 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 dec 2018, 15:31 - 18 dec 2018, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 dec 2018, 0:00 - 26 dec 2018, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Levinta Victoria
Telefonul de contact
022268820
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2018, 15:31
Data ultimilor modificări
23 ian 2019, 16:50
Achizitii.md ID
21002928
CPV
60400000-2 - Servicii de transport aerian
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
11.12.18 15:31
documentatia_standard_servicii2.pdf documentatia_standard_servicii2.pdf
Documentele la ofertă
12.12.18 13:23
anunt_de_participare2.pdf anunt_de_participare2.pdf
tenderNotice
12.12.18 13:23
Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Data:
12 dec 2018, 15:15
Subiectul întrebării:
Concretizare!
Întrebare:
Eu am citeva intrebari despre tender. 1) Corect sunt indicate datele, traseul si numarul de pasageri? 2) Pasagerii vor avea nevoie de bagaj de cala? Sau numai cu bagaj de mina? 3) Traseul Chisinau-Bruxelle-Chisinau - La data indicata de Dvs nu este cursa directa spre Bruxelle (directa este numai cursa low cost, care nu este acceptata ca propunere) si returul din Bruxelle - nu este asa traseu cu 1 escala prin Venetia (03:05 ore) Concretizati, va rog, toate datele, destinatiile si etc. Va rugam mult sa faceti legatura cu noi 0(22)222115 sau 079999088, sau racurs.grup@gmail.com Asteptam cu nerabdare raspunsul Dvs.
Răspuns (12 dec 2018, 18:28):
1) În caietul de sarcini este indicat că datele specificate sunt cu titlu de estimare, cursele necesare vor fi stabilite pe parcursul anului, la solicitarea autoritatii contractante. 2,3) Referitor la aceste întrebări a fost modificat caietul de sarcini, cu includerea bagajului de cala pentru fiecare pasager, iar cursa Chișinău-Bruxelles-Chișinău a fost modificată.
Servicii de transport aerian de pasageri (bilete avia)
Data:
17 dec 2018, 13:14
Subiectul întrebării:
DUAE inlocuieste toate documentele (acesta a fost scopul legislatiei noi)
Întrebare:
Recent au fost cateva seminare petrecute de platformele de achizitii online. Conform legislatiei, DUAE inlocuieste toate documentele - certificat, document de la fisc, documentul informativ despre ofertant, etc. De ce se solicita dublat toate aceste documente?
Răspuns (17 dec 2018, 15:32):
Conform Legii nr. 131 din 03.07.2015, art. 18, alin (7) Autoritatea contractantă poate solicita ofertanţilor/candidaţilor să depună toate sau o parte din documentele justificative ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE, în orice moment pe durata desfăşurării unei proceduri de achiziții publice, dacă acest lucru este necesar pentru a asigura desfăşurarea corespunzătoare a procedurii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.