Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 396 693,80 MDL
Perioada clarificărilor: 12 dec 2018, 14:54 - 24 dec 2018, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 dec 2018, 17:00 - 28 dec 2018, 13:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a elevilor pentru perioada anului 2019
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Calea Iesilor 21
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valentina Tipu
Telefonul de contact
068338446
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2018, 11:31
Data ultimilor modificări
8 ian 2019, 15:23
Valoarea estimată (fără TVA)
1 396 693,80 MDL
Achizitii.md ID
21002921
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Calea Iesilor 21
Durata contractului
2 ian 2019 14:52 - 30 dec 2019 14:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare alimentația IPLT ,,Principesa Natalia Dadiani”.pdf anunț de participare alimentația IPLT ,,Principesa Natalia Dadiani”.pdf
tenderNotice
anunț de participare privind achiziționarea serviciilor alimentare
12.12.18 14:54
documentația standard alimentația IPLT ,,Principesa Natalia Dadiani”.pdf documentația standard alimentația IPLT ,,Principesa Natalia Dadiani”.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de servicii
12.12.18 14:54
duae alimentație IPLT ,,Principesa Natalia Dadiani”.pdf duae alimentație IPLT ,,Principesa Natalia Dadiani”.pdf
Documentele la ofertă
Formularul standard al Documentului Unic de Achiziții European
12.12.18 14:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ISAP cantina Liceist

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 396 693,80 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Prețul și oferta corespunde cererii autorității contractante
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări